maanantai 28. huhtikuuta 2014

Minä

Olen 15-vuotias tyttö ja olen kotoisin Perniöstä. Olen huumorintajuinen, itsepäinen, tyhmä, outo ja mielikuvituksekas Maijan suusta kuultuna :D Harrastuksia minulla ei ole, mutta pidän piirtämisestä, ja ylipäätään kaikesta käsillätehtävästä. Pidän meikkaamisesta todella paljon ja se viekin suurimman osan ajastani aamulla. En ole mikään massan mukana kulkija vaan uskallan erottua ja erotunkin joukosta. 

Käyn Perniön Yhteiskoulun 9. luokkaa.  En ole kovin innokas koulunkäyjä, mutta SY on kyllä aina ollut kivaa. Esitelmien teko on mieluisinta koska tykkään työskennellä tieotkoneen, ja erityisesti blogien parissa ja olenkin suurimman osan esitelmistä ja tutkielmista tehnyt blogin muodossa. Matikka, kemia ja fysiikka ovat vaikeimpia aineita minulle, ja parhaiten sujuvat kaikki kielet. Olin ennen Perniön Yhteiskouluun tuloa Salossa Hermannissa opiskelemassa englannin kielisellä luokalla. 

Vapaa-aikani vietän suurimmaksi osaksi kavereiden kanssa ja musiikkia kuunnellen. Liikun kouluajan ulkopuolellakin samojen ihmisten kanssa kuin koulussa. Kavereita löytyy tietenkin muista kouluistakin.  Käymme myös sillointällöin kavereiden kesken pelaamassa pesäpalloa.

Kotona ollessani yleensä katselen leffoja, kuuntelen musiikkia, teen läksyjä tai piirrän jotain. En hirveästi vietä aikaa vanhempien kanssa, koska meillä on nyt ollut aika paljon erimielisyyksiä, joka on myös vaikuttanut koulunkäyntiini jonkinverran. Nyt olemme kuitenkin saaneet suurimmat murheet selvitettyä ja toivon, että viimeiset kouluviikot saisinkin tsempattua!

Parhaita kavereitani ovat Maija, Elina, Laura, Sanni, Karri, Leevi, Micke, Axel ja Tomas♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti